Sunday 7 October 2007

Societate. Studiu despre factiunea 'Emo'

Daca intrii pe Wikipedia, societatea este definita ca fiind "o grupa de persoane care convietuiesc in armonie"...bla, bla, bla. Hmm. Ok. Fie. Am plecat.

Stai putin! Scoala se vrea o societate miniaturala, nu? Asa am auzit. Da? Sigur? Ba, io n-as crede. De ce? Pentru ca intelegerea este ultimul lucru care va exista intre factiuni.
[FLASHBACK] {Prima zi de scoala, ora 10:45. Poarta scolii}. Eu:"WTF?" Stefan:"..." Bita:"Hahaha" Alex nu zice nimic da' ii da o palma peste ceafa lu' Bita. [FASTFORWARD 10 min] {Pe langa gard} Eu, uitandu-ma peste marea de emo si manelisti:"Sigur nimeriram bine scoala?" Stefan:"Cati emo!" Eu:"Invazie, frate!" dupa care "Hai ca vedem noi cum se integreaza" [FASTFORWARD arpox 24 ore] {In capul scarilor, inconjurat de persoane cunoscute} Discutii din jurul meu:<"Ba ai vazut cati emo au intrat in scoala?","Da ba! Cum poti sa vii imbracat asa?", "Doamne!">. Se indreapta o bisericuta emo spre scari. O voce familiara "BA, VOI SUNTETI EMO?!?" Ma uit razand la Moxx care isi continua asaltul. "MA, AIA NU E PIJAMA PE VOI?". "EMO, EMO, EMO, EMO". [FLASHFORWARD]
Cred ca pot spune linistit ca vorbea pentru noi toti cand isi exprima punctul de vedere. Asta ne spune ceva despre lumea in care traim. Cine sunt acesti emo? Niste inutili. Sustinatorii trendului "pijama cu inimi, oase si cap de mort, care se vrea trening" si "stau pe scari pentru ca sa fut timpu'" Mai ratatilor, imposibil sa nu aiba ai vostri o carte, doua prin casa. Puneti dracu' mana si cititi ceva, poate va vine mintea la cap. Va spun din adancul sufletului meu meschin: Sunteti inutili. De exemplu am fost cu niste emo intr-o excursie. Eu aveam o suma de bani la mine, ei aveau cardul de credit in care varsau parintii bani la cerere. Copii de bani gata ati zice. Adevarat. Dar nu e asta chestia. Ci ceea ce cumparau. In primele doua zile isi luasera deja fiecare cate 3 perechi de conversi anosti cu inimi si oase si alte rahaturi din astea, niste treninguri care va zic sincer ca semanau cu pijamaua mea de acasa, mai putin modelul total anapoda, si alte porcarii. In una din zilele urmatoare, unul dintre ei a dat 350 euro pe un telefon cu model floral si oglinda. Da, ati auzit bine, oglinda. Cum sa nu-ti vina nervii? In fine, n-am zis nimic. Apoi, sora unuia dintre ei isi luase niste tricouri cu 3 euro de la Zara. Erau la reducere, si era reprezentanta, deci nu putem sa zicem ca erau facaturi. Mi-au facut capul calendar mai bine de 2 ore in autocar. De ce? Unul dintre bravii nostri emo s-a certat cu sora celuilalt pe tema tricourilor. "DACA AI DAT 3 EURO PE UNU', NU MAI AU NICI O VALOARE!" Intr-un final, intrigat, am intrebat "De ce n-au nici o valoare?" la care "PENTRU CA NU COSTA DESTUL ! CA SA FIE RESPECTAT BRANDUL, TREBUIE SA COSTE MULT!" Un cuvant pentru starea implementata de raspunul asta e "shellshocked". Vai de capul vostru de ratati afectati de moda sinuciderii.
Grav. Foarte grav.

6 comments:

identité said...

Andrei, bine ca toate-s trecatoare, in cativa ani va aparea alta moda, daca tot se incalzeste pamantul vor fi la moda chilotii pe care ii purta Borat in filmul lui, atunci sa vezi inimioare si pasari. glumesc.

Mersi Moxx pentru recomandarea facuta.

Mult succes cu blog-ul :)

Irina said...

in bucuresti unii emo inca mor de foame dar unii isi permit sa se faca verzi in cap sau sa se imbrace NUMAI de la zara si converse. o lume stramba :|

yaz said...

:))))....you just can't let go and just forget ,can't u?:)))ce ma amuzashi kum povestishi=)))

Irina-Alina said...

Heh, moda e trecatoare, dar pustii de bani gata nu.

eMma said...

that bad, huh? nu cunosc prea multi emo, dar faza cu 'brandu' ( :-@ ) e bullshit rau.

Pale and Dark Poetry said...

ahhh, ce prostie! bineinteles ca nu este un brand! este pur si simplu un stil de viata. da, recunosc ca exista multi oameni "de bani gata" sau mai bine zis fake, dar lucrurile sunt cu mult, mult mai serioase...si chiar nu vreau sa intru in detalii care /....da....