Wednesday 10 October 2007

The end is drawing near...

Tocmai am terminat de citit ultimul entry din blogul lui Bogz si m-a apucat nostalgia(lasa ca-l vezi tu pe dracu' la scoala). Am parcat in Buzesti in cls. a 4-a ca de, trebuia sa fac scoala unde a facut-o tata -.0. Auzisem numai chestii de genu' strictete, exigenta, si altele. Am invatat in timp ca nu e asa...sincer, era o imagine promovata ca sa nu vina toti ratatii cu 'harrison' pe geaca. Imagine la care am contribuit raspunzand la intrebarea "Cum e ba la voi in scoala?" cu "Ah, ba, e greu, e nasol, profii sunt rai, ma simt ca la inchisoare!" Multumesc tuturor retarzilor care m-au ascultat. Cam degeaba acum...am vazut ca au inceput sa vina tot felu' de oameni, da' ma rog, it was fun while it lasted.
N-o sa uit niciodata cand il trageam pe Bogz cu fundu' gol pe gheata prin curtea scolii, cum se oftica Dragos cand pierdea la fotbal, cum faceam baza de Mofli; si alte porcarii din generala. In liceu , clasa n-a fost intotdeauna la fel de unita cum speram, dar heh, n-a fost nici foarte rea. Nu prea am multe de mentionat. Au fost 3 ani cam lipsiti de evenimente.
Profesorii au fost cei mai tari. Martinel si BeeGees. Stamate si cana cu p***t. Femeia barbat care se credea profa' de romana. Darth Vader la fizica. Roventa care imi aminteste de un Dementor din Harry Potter, si motocicleta ei. Ce sa mai, au fost niste aventuri demne de 'Bastilia'. Rupere, fratilor !
Asa ca, acum, in ceasul al 12lea catre Buzesti: WE WHO ARE ABOUT TO DIE, SALUTE YOU !

1 comment:

Anonymous said...

hai ca gimnaziu a fost prea tare! sa nu uitam cand i-am pus lu proventa melci p tabla incadrati in patratele si pe sub catedra 8-> si God knows ce alte tampenii am mai facut :-<