Monday 8 October 2007

Din analele penalului. Sistem romanesc.

[FLASHBACK]Eu:"CE DRACU' E ASTA?" Bita:"Un gard." Eu:"O Rly?" si dupa o scurta pauza "WTF is it doing here?" Bita:"Pai presupun ca l-au pus aici pentru ca o sa inceapa renovarea la sala de sport si s-ar putea sa cada ceva in capul nostru." Eu:"Dar arata asa de..." Stefan venind dinspre magazin:" PRIN MUNCA TE ELIBEREZI!!!" Eu:"My point exactly."[FLASHBACK]

Cum sa montezi un gard ruginit prin curtea scolii ca sa delimitezi o portiune cu acces restrictionat? Cine a mai vazut asa ceva? Parerea mea este ca gardul ala n-are ce cauta acolo. Daca esti destul de handicapat ca sa te apropii de o cladire de 3 etaje in timp ce se lucreaza la ea, probabil meriti sa mori sau sa fii ranit grav. Ce-au rezolvat? Nu semana scoala destul cu o puscarie. Maine dimineata cred ca o sa-mi iau o cana de metal si o sa dau cu ea putin de gardul ala...cine stie? poate-mi da cineva de mancare.

Alta e chestia si mai tampita. Se tot renoveaza scoala de 1 an+. Sincer, eu nu vad ce e asa de greu. N-au putut s-o termine asta vara. Trebuia sa mai traga un pic de timp, sa mai inchida o aripa, sa mai faca zgomot in timpul orelor. Totul gandit, planuit si executat dupa cele mai 'inalte' standarde romanesti.

GG, dragii mei.GG.

3 comments:

Moxx said...

tu crezi ca aia emo au iq>nr de la pantof si sunt in stare sa se prinda singuri sa n-o ia pe sub streasina?
eu as pune placute de avertizare gen "nu calcati! cacat de caine!"

Fool said...

Lasa-i sa moara pe aia.

eMma said...

wow. nice emo jokes :)) pey, cred ca in fiecare scoala se intampla acelasi lucru. la noi, s-au schimbat toate usile din liceu, ca sa puna in loc unele care de abia se inchid... so, romania! tara in care traim...